Všetanečnívýtvarný a film. výchovaliterárně - dramatickýHudební - zpěvhudební - dechové n. hudební - smyčcové n.Hudební - klávesové n.hudební - ostatní

Oblast

(filtr dle krajů)
Odborník z praxe
Projektový den

Martin Kostelecký

This is some text inside of a div block.
hra na fagot
30.4.2020

Praxe na ZUŠ v letech 2006–2009 a 2009–2011, individuální a skupinová výuka zobcové flétny. 2014-2019 výuka na HF JAMU v rámci doktorského studia. Rád bych především podpořil výuku fagotu, která se znovu v relativně hojném počtu objevuje na ZUŠ po celé republice, avšak na dalších stupních škol jsou počty pokračujících fagotistů velmi nízké a následně poté chybí v praxi. Rád bych se především zaměřil na tu „zábavnější“ část hry (praxi a provádění skladeb) a to na sólové a komorní skladby (dua, tria fagotů nebo různého obsazení s fagotem). METODIKY A ŠKOLY: ● Julius Weissenborn – Škola hry na fagot 1. a 2. díl pro základy, základní etudy, stupnice a akordy. ● Accent on Achievement, Bassoon, Book 1 a 2. ● dueta, tria spíše základní náročnosti. ● sólové skladby s klavírem aj. doprovodem (všechna období se zaměřením na populární skladby).

více informací....

Praxe na ZUŠ v letech 2006–2009 a 2009–2011, individuální a skupinová výuka zobcové flétny. 2014-2019 výuka na HF JAMU v rámci doktorského studia. Rád bych především podpořil výuku fagotu, která se znovu v relativně hojném počtu objevuje na ZUŠ po celé republice, avšak na dalších stupních škol jsou počty pokračujících fagotistů velmi nízké a následně poté chybí v praxi. Zde bych se rád zaměřil na komorní hudbu s fagotem. Dua až kvartety fagotů a dua až kvintety smíšeného složení podle pokročilosti žáků.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Jindřich Pavliš

This is some text inside of a div block.
hráč na klarinet, basklarinet a příbuzné nástroje, komorní hudba, improvizace
30.4.2020

Špičkový hráč, člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konzervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka žáků formou mistrovských hodin, ● zaměření se na přirozený muzikantský a fyzický potenciál žáků, ● důsledná metodika dýchání a tvoření tónu, ● práce s emocemi v hudbě, ● podpora tvořivosti, mezižánrových přesahů a improvizace, ● výuka „s nástrojem v ruce“ ‒ tedy převádění problematiky v praktických ukázkách, ● propojení praktické výuky s teoretickým a historickým kontextem.

více informací....

Člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konczervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka ve formě skupinových workshopů od 5 do 15 žáků, ● zaměření na komorní hru a na interakci mezi hudebníky, ● emoce, tvořivost a improvizace, ● individuální technika a její vliv na komorní souhru, ● principy souhry a nácvik jednoduché skladby v krátké době, ● improvizace se zvuky a zvukovými příběhy a vytvoření vlastní kolektivní kompozice, ● tématické dny v praxi, např. hudba v období klasicismu a romantismu, úvod do abstraktní a současné vážné hudby, jazz vs. klasická hudba.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Jindřich Pavliš

This is some text inside of a div block.
hráč na klarinet, basklarinet a příbuzné nástroje, komorní hudba, improvizace
30.4.2020

Špičkový hráč, člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konzervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka žáků formou mistrovských hodin, ● zaměření se na přirozený muzikantský a fyzický potenciál žáků, ● důsledná metodika dýchání a tvoření tónu, ● práce s emocemi v hudbě, ● podpora tvořivosti, mezižánrových přesahů a improvizace, ● výuka „s nástrojem v ruce“ ‒ tedy převádění problematiky v praktických ukázkách, ● propojení praktické výuky s teoretickým a historickým kontextem.

více informací....

Člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konczervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka ve formě skupinových workshopů od 5 do 15 žáků, ● zaměření na komorní hru a na interakci mezi hudebníky, ● emoce, tvořivost a improvizace, ● individuální technika a její vliv na komorní souhru, ● principy souhry a nácvik jednoduché skladby v krátké době, ● improvizace se zvuky a zvukovými příběhy a vytvoření vlastní kolektivní kompozice, ● tématické dny v praxi, např. hudba v období klasicismu a romantismu, úvod do abstraktní a současné vážné hudby, jazz vs. klasická hudba.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Jindřich Pavliš

This is some text inside of a div block.
hráč na klarinet, basklarinet a příbuzné nástroje, komorní hudba, improvizace
30.4.2020

Špičkový hráč, člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konzervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka žáků formou mistrovských hodin, ● zaměření se na přirozený muzikantský a fyzický potenciál žáků, ● důsledná metodika dýchání a tvoření tónu, ● práce s emocemi v hudbě, ● podpora tvořivosti, mezižánrových přesahů a improvizace, ● výuka „s nástrojem v ruce“ ‒ tedy převádění problematiky v praktických ukázkách, ● propojení praktické výuky s teoretickým a historickým kontextem.

více informací....

Člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konczervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka ve formě skupinových workshopů od 5 do 15 žáků, ● zaměření na komorní hru a na interakci mezi hudebníky, ● emoce, tvořivost a improvizace, ● individuální technika a její vliv na komorní souhru, ● principy souhry a nácvik jednoduché skladby v krátké době, ● improvizace se zvuky a zvukovými příběhy a vytvoření vlastní kolektivní kompozice, ● tématické dny v praxi, např. hudba v období klasicismu a romantismu, úvod do abstraktní a současné vážné hudby, jazz vs. klasická hudba.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Jindřich Pavliš

This is some text inside of a div block.
hráč na klarinet, basklarinet a příbuzné nástroje, komorní hudba, improvizace
30.4.2020

Špičkový hráč, člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konzervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka žáků formou mistrovských hodin, ● zaměření se na přirozený muzikantský a fyzický potenciál žáků, ● důsledná metodika dýchání a tvoření tónu, ● práce s emocemi v hudbě, ● podpora tvořivosti, mezižánrových přesahů a improvizace, ● výuka „s nástrojem v ruce“ ‒ tedy převádění problematiky v praktických ukázkách, ● propojení praktické výuky s teoretickým a historickým kontextem.

více informací....

Člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konczervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka ve formě skupinových workshopů od 5 do 15 žáků, ● zaměření na komorní hru a na interakci mezi hudebníky, ● emoce, tvořivost a improvizace, ● individuální technika a její vliv na komorní souhru, ● principy souhry a nácvik jednoduché skladby v krátké době, ● improvizace se zvuky a zvukovými příběhy a vytvoření vlastní kolektivní kompozice, ● tématické dny v praxi, např. hudba v období klasicismu a romantismu, úvod do abstraktní a současné vážné hudby, jazz vs. klasická hudba.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Jindřich Pavliš

This is some text inside of a div block.
hráč na klarinet, basklarinet a příbuzné nástroje, komorní hudba, improvizace
30.4.2020

Špičkový hráč, člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konzervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka žáků formou mistrovských hodin, ● zaměření se na přirozený muzikantský a fyzický potenciál žáků, ● důsledná metodika dýchání a tvoření tónu, ● práce s emocemi v hudbě, ● podpora tvořivosti, mezižánrových přesahů a improvizace, ● výuka „s nástrojem v ruce“ ‒ tedy převádění problematiky v praktických ukázkách, ● propojení praktické výuky s teoretickým a historickým kontextem.

více informací....

Člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konczervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka ve formě skupinových workshopů od 5 do 15 žáků, ● zaměření na komorní hru a na interakci mezi hudebníky, ● emoce, tvořivost a improvizace, ● individuální technika a její vliv na komorní souhru, ● principy souhry a nácvik jednoduché skladby v krátké době, ● improvizace se zvuky a zvukovými příběhy a vytvoření vlastní kolektivní kompozice, ● tématické dny v praxi, např. hudba v období klasicismu a romantismu, úvod do abstraktní a současné vážné hudby, jazz vs. klasická hudba.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Jindřich Pavliš

This is some text inside of a div block.
hráč na klarinet, basklarinet a příbuzné nástroje, komorní hudba, improvizace
30.4.2020

Špičkový hráč, člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konzervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka žáků formou mistrovských hodin, ● zaměření se na přirozený muzikantský a fyzický potenciál žáků, ● důsledná metodika dýchání a tvoření tónu, ● práce s emocemi v hudbě, ● podpora tvořivosti, mezižánrových přesahů a improvizace, ● výuka „s nástrojem v ruce“ ‒ tedy převádění problematiky v praktických ukázkách, ● propojení praktické výuky s teoretickým a historickým kontextem.

více informací....

Člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konczervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka ve formě skupinových workshopů od 5 do 15 žáků, ● zaměření na komorní hru a na interakci mezi hudebníky, ● emoce, tvořivost a improvizace, ● individuální technika a její vliv na komorní souhru, ● principy souhry a nácvik jednoduché skladby v krátké době, ● improvizace se zvuky a zvukovými příběhy a vytvoření vlastní kolektivní kompozice, ● tématické dny v praxi, např. hudba v období klasicismu a romantismu, úvod do abstraktní a současné vážné hudby, jazz vs. klasická hudba.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Jindřich Pavliš

This is some text inside of a div block.
hráč na klarinet, basklarinet a příbuzné nástroje, komorní hudba, improvizace
30.4.2020

Špičkový hráč, člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konzervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka žáků formou mistrovských hodin, ● zaměření se na přirozený muzikantský a fyzický potenciál žáků, ● důsledná metodika dýchání a tvoření tónu, ● práce s emocemi v hudbě, ● podpora tvořivosti, mezižánrových přesahů a improvizace, ● výuka „s nástrojem v ruce“ ‒ tedy převádění problematiky v praktických ukázkách, ● propojení praktické výuky s teoretickým a historickým kontextem.

více informací....

Člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konczervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka ve formě skupinových workshopů od 5 do 15 žáků, ● zaměření na komorní hru a na interakci mezi hudebníky, ● emoce, tvořivost a improvizace, ● individuální technika a její vliv na komorní souhru, ● principy souhry a nácvik jednoduché skladby v krátké době, ● improvizace se zvuky a zvukovými příběhy a vytvoření vlastní kolektivní kompozice, ● tématické dny v praxi, např. hudba v období klasicismu a romantismu, úvod do abstraktní a současné vážné hudby, jazz vs. klasická hudba.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Jindřich Pavliš

This is some text inside of a div block.
hráč na klarinet, basklarinet a příbuzné nástroje, komorní hudba, improvizace
30.4.2020

Špičkový hráč, člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konzervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka žáků formou mistrovských hodin, ● zaměření se na přirozený muzikantský a fyzický potenciál žáků, ● důsledná metodika dýchání a tvoření tónu, ● práce s emocemi v hudbě, ● podpora tvořivosti, mezižánrových přesahů a improvizace, ● výuka „s nástrojem v ruce“ ‒ tedy převádění problematiky v praktických ukázkách, ● propojení praktické výuky s teoretickým a historickým kontextem.

více informací....

Člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konczervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka ve formě skupinových workshopů od 5 do 15 žáků, ● zaměření na komorní hru a na interakci mezi hudebníky, ● emoce, tvořivost a improvizace, ● individuální technika a její vliv na komorní souhru, ● principy souhry a nácvik jednoduché skladby v krátké době, ● improvizace se zvuky a zvukovými příběhy a vytvoření vlastní kolektivní kompozice, ● tématické dny v praxi, např. hudba v období klasicismu a romantismu, úvod do abstraktní a současné vážné hudby, jazz vs. klasická hudba.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Martin Kostelecký

This is some text inside of a div block.
hra na fagot
30.4.2020

Praxe na ZUŠ v letech 2006–2009 a 2009–2011, individuální a skupinová výuka zobcové flétny. 2014-2019 výuka na HF JAMU v rámci doktorského studia. Rád bych především podpořil výuku fagotu, která se znovu v relativně hojném počtu objevuje na ZUŠ po celé republice, avšak na dalších stupních škol jsou počty pokračujících fagotistů velmi nízké a následně poté chybí v praxi. Rád bych se především zaměřil na tu „zábavnější“ část hry (praxi a provádění skladeb) a to na sólové a komorní skladby (dua, tria fagotů nebo různého obsazení s fagotem). METODIKY A ŠKOLY: ● Julius Weissenborn – Škola hry na fagot 1. a 2. díl pro základy, základní etudy, stupnice a akordy. ● Accent on Achievement, Bassoon, Book 1 a 2. ● dueta, tria spíše základní náročnosti. ● sólové skladby s klavírem aj. doprovodem (všechna období se zaměřením na populární skladby).

více informací....

Praxe na ZUŠ v letech 2006–2009 a 2009–2011, individuální a skupinová výuka zobcové flétny. 2014-2019 výuka na HF JAMU v rámci doktorského studia. Rád bych především podpořil výuku fagotu, která se znovu v relativně hojném počtu objevuje na ZUŠ po celé republice, avšak na dalších stupních škol jsou počty pokračujících fagotistů velmi nízké a následně poté chybí v praxi. Zde bych se rád zaměřil na komorní hudbu s fagotem. Dua až kvartety fagotů a dua až kvintety smíšeného složení podle pokročilosti žáků.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Jindřich Pavliš

This is some text inside of a div block.
hráč na klarinet, basklarinet a příbuzné nástroje, komorní hudba, improvizace
30.4.2020

Špičkový hráč, člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konzervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka žáků formou mistrovských hodin, ● zaměření se na přirozený muzikantský a fyzický potenciál žáků, ● důsledná metodika dýchání a tvoření tónu, ● práce s emocemi v hudbě, ● podpora tvořivosti, mezižánrových přesahů a improvizace, ● výuka „s nástrojem v ruce“ ‒ tedy převádění problematiky v praktických ukázkách, ● propojení praktické výuky s teoretickým a historickým kontextem.

více informací....

Člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konczervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka ve formě skupinových workshopů od 5 do 15 žáků, ● zaměření na komorní hru a na interakci mezi hudebníky, ● emoce, tvořivost a improvizace, ● individuální technika a její vliv na komorní souhru, ● principy souhry a nácvik jednoduché skladby v krátké době, ● improvizace se zvuky a zvukovými příběhy a vytvoření vlastní kolektivní kompozice, ● tématické dny v praxi, např. hudba v období klasicismu a romantismu, úvod do abstraktní a současné vážné hudby, jazz vs. klasická hudba.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Martin Kostelecký

This is some text inside of a div block.
hra na fagot
30.4.2020

Praxe na ZUŠ v letech 2006–2009 a 2009–2011, individuální a skupinová výuka zobcové flétny. 2014-2019 výuka na HF JAMU v rámci doktorského studia. Rád bych především podpořil výuku fagotu, která se znovu v relativně hojném počtu objevuje na ZUŠ po celé republice, avšak na dalších stupních škol jsou počty pokračujících fagotistů velmi nízké a následně poté chybí v praxi. Rád bych se především zaměřil na tu „zábavnější“ část hry (praxi a provádění skladeb) a to na sólové a komorní skladby (dua, tria fagotů nebo různého obsazení s fagotem). METODIKY A ŠKOLY: ● Julius Weissenborn – Škola hry na fagot 1. a 2. díl pro základy, základní etudy, stupnice a akordy. ● Accent on Achievement, Bassoon, Book 1 a 2. ● dueta, tria spíše základní náročnosti. ● sólové skladby s klavírem aj. doprovodem (všechna období se zaměřením na populární skladby).

více informací....

Praxe na ZUŠ v letech 2006–2009 a 2009–2011, individuální a skupinová výuka zobcové flétny. 2014-2019 výuka na HF JAMU v rámci doktorského studia. Rád bych především podpořil výuku fagotu, která se znovu v relativně hojném počtu objevuje na ZUŠ po celé republice, avšak na dalších stupních škol jsou počty pokračujících fagotistů velmi nízké a následně poté chybí v praxi. Zde bych se rád zaměřil na komorní hudbu s fagotem. Dua až kvartety fagotů a dua až kvintety smíšeného složení podle pokročilosti žáků.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Jindřich Pavliš

This is some text inside of a div block.
hráč na klarinet, basklarinet a příbuzné nástroje, komorní hudba, improvizace
30.4.2020

Špičkový hráč, člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konzervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka žáků formou mistrovských hodin, ● zaměření se na přirozený muzikantský a fyzický potenciál žáků, ● důsledná metodika dýchání a tvoření tónu, ● práce s emocemi v hudbě, ● podpora tvořivosti, mezižánrových přesahů a improvizace, ● výuka „s nástrojem v ruce“ ‒ tedy převádění problematiky v praktických ukázkách, ● propojení praktické výuky s teoretickým a historickým kontextem.

více informací....

Člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konczervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka ve formě skupinových workshopů od 5 do 15 žáků, ● zaměření na komorní hru a na interakci mezi hudebníky, ● emoce, tvořivost a improvizace, ● individuální technika a její vliv na komorní souhru, ● principy souhry a nácvik jednoduché skladby v krátké době, ● improvizace se zvuky a zvukovými příběhy a vytvoření vlastní kolektivní kompozice, ● tématické dny v praxi, např. hudba v období klasicismu a romantismu, úvod do abstraktní a současné vážné hudby, jazz vs. klasická hudba.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Jindřich Pavliš

This is some text inside of a div block.
hráč na klarinet, basklarinet a příbuzné nástroje, komorní hudba, improvizace
30.4.2020

Špičkový hráč, člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konzervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka žáků formou mistrovských hodin, ● zaměření se na přirozený muzikantský a fyzický potenciál žáků, ● důsledná metodika dýchání a tvoření tónu, ● práce s emocemi v hudbě, ● podpora tvořivosti, mezižánrových přesahů a improvizace, ● výuka „s nástrojem v ruce“ ‒ tedy převádění problematiky v praktických ukázkách, ● propojení praktické výuky s teoretickým a historickým kontextem.

více informací....

Člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konczervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka ve formě skupinových workshopů od 5 do 15 žáků, ● zaměření na komorní hru a na interakci mezi hudebníky, ● emoce, tvořivost a improvizace, ● individuální technika a její vliv na komorní souhru, ● principy souhry a nácvik jednoduché skladby v krátké době, ● improvizace se zvuky a zvukovými příběhy a vytvoření vlastní kolektivní kompozice, ● tématické dny v praxi, např. hudba v období klasicismu a romantismu, úvod do abstraktní a současné vážné hudby, jazz vs. klasická hudba.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Martin Kostelecký

This is some text inside of a div block.
hra na fagot
30.4.2020

Praxe na ZUŠ v letech 2006–2009 a 2009–2011, individuální a skupinová výuka zobcové flétny. 2014-2019 výuka na HF JAMU v rámci doktorského studia. Rád bych především podpořil výuku fagotu, která se znovu v relativně hojném počtu objevuje na ZUŠ po celé republice, avšak na dalších stupních škol jsou počty pokračujících fagotistů velmi nízké a následně poté chybí v praxi. Rád bych se především zaměřil na tu „zábavnější“ část hry (praxi a provádění skladeb) a to na sólové a komorní skladby (dua, tria fagotů nebo různého obsazení s fagotem). METODIKY A ŠKOLY: ● Julius Weissenborn – Škola hry na fagot 1. a 2. díl pro základy, základní etudy, stupnice a akordy. ● Accent on Achievement, Bassoon, Book 1 a 2. ● dueta, tria spíše základní náročnosti. ● sólové skladby s klavírem aj. doprovodem (všechna období se zaměřením na populární skladby).

více informací....

Praxe na ZUŠ v letech 2006–2009 a 2009–2011, individuální a skupinová výuka zobcové flétny. 2014-2019 výuka na HF JAMU v rámci doktorského studia. Rád bych především podpořil výuku fagotu, která se znovu v relativně hojném počtu objevuje na ZUŠ po celé republice, avšak na dalších stupních škol jsou počty pokračujících fagotistů velmi nízké a následně poté chybí v praxi. Zde bych se rád zaměřil na komorní hudbu s fagotem. Dua až kvartety fagotů a dua až kvintety smíšeného složení podle pokročilosti žáků.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Jindřich Pavliš

This is some text inside of a div block.
hráč na klarinet, basklarinet a příbuzné nástroje, komorní hudba, improvizace
30.4.2020

Špičkový hráč, člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konzervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka žáků formou mistrovských hodin, ● zaměření se na přirozený muzikantský a fyzický potenciál žáků, ● důsledná metodika dýchání a tvoření tónu, ● práce s emocemi v hudbě, ● podpora tvořivosti, mezižánrových přesahů a improvizace, ● výuka „s nástrojem v ruce“ ‒ tedy převádění problematiky v praktických ukázkách, ● propojení praktické výuky s teoretickým a historickým kontextem.

více informací....

Člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konczervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka ve formě skupinových workshopů od 5 do 15 žáků, ● zaměření na komorní hru a na interakci mezi hudebníky, ● emoce, tvořivost a improvizace, ● individuální technika a její vliv na komorní souhru, ● principy souhry a nácvik jednoduché skladby v krátké době, ● improvizace se zvuky a zvukovými příběhy a vytvoření vlastní kolektivní kompozice, ● tématické dny v praxi, např. hudba v období klasicismu a romantismu, úvod do abstraktní a současné vážné hudby, jazz vs. klasická hudba.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Martin Kostelecký

This is some text inside of a div block.
hra na fagot
30.4.2020

Praxe na ZUŠ v letech 2006–2009 a 2009–2011, individuální a skupinová výuka zobcové flétny. 2014-2019 výuka na HF JAMU v rámci doktorského studia. Rád bych především podpořil výuku fagotu, která se znovu v relativně hojném počtu objevuje na ZUŠ po celé republice, avšak na dalších stupních škol jsou počty pokračujících fagotistů velmi nízké a následně poté chybí v praxi. Rád bych se především zaměřil na tu „zábavnější“ část hry (praxi a provádění skladeb) a to na sólové a komorní skladby (dua, tria fagotů nebo různého obsazení s fagotem). METODIKY A ŠKOLY: ● Julius Weissenborn – Škola hry na fagot 1. a 2. díl pro základy, základní etudy, stupnice a akordy. ● Accent on Achievement, Bassoon, Book 1 a 2. ● dueta, tria spíše základní náročnosti. ● sólové skladby s klavírem aj. doprovodem (všechna období se zaměřením na populární skladby).

více informací....

Praxe na ZUŠ v letech 2006–2009 a 2009–2011, individuální a skupinová výuka zobcové flétny. 2014-2019 výuka na HF JAMU v rámci doktorského studia. Rád bych především podpořil výuku fagotu, která se znovu v relativně hojném počtu objevuje na ZUŠ po celé republice, avšak na dalších stupních škol jsou počty pokračujících fagotistů velmi nízké a následně poté chybí v praxi. Zde bych se rád zaměřil na komorní hudbu s fagotem. Dua až kvartety fagotů a dua až kvintety smíšeného složení podle pokročilosti žáků.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Jindřich Pavliš

This is some text inside of a div block.
hráč na klarinet, basklarinet a příbuzné nástroje, komorní hudba, improvizace
30.4.2020

Špičkový hráč, člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konzervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka žáků formou mistrovských hodin, ● zaměření se na přirozený muzikantský a fyzický potenciál žáků, ● důsledná metodika dýchání a tvoření tónu, ● práce s emocemi v hudbě, ● podpora tvořivosti, mezižánrových přesahů a improvizace, ● výuka „s nástrojem v ruce“ ‒ tedy převádění problematiky v praktických ukázkách, ● propojení praktické výuky s teoretickým a historickým kontextem.

více informací....

Člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konczervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka ve formě skupinových workshopů od 5 do 15 žáků, ● zaměření na komorní hru a na interakci mezi hudebníky, ● emoce, tvořivost a improvizace, ● individuální technika a její vliv na komorní souhru, ● principy souhry a nácvik jednoduché skladby v krátké době, ● improvizace se zvuky a zvukovými příběhy a vytvoření vlastní kolektivní kompozice, ● tématické dny v praxi, např. hudba v období klasicismu a romantismu, úvod do abstraktní a současné vážné hudby, jazz vs. klasická hudba.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Jindřich Pavliš

This is some text inside of a div block.
hráč na klarinet, basklarinet a příbuzné nástroje, komorní hudba, improvizace
30.4.2020

Špičkový hráč, člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konzervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka žáků formou mistrovských hodin, ● zaměření se na přirozený muzikantský a fyzický potenciál žáků, ● důsledná metodika dýchání a tvoření tónu, ● práce s emocemi v hudbě, ● podpora tvořivosti, mezižánrových přesahů a improvizace, ● výuka „s nástrojem v ruce“ ‒ tedy převádění problematiky v praktických ukázkách, ● propojení praktické výuky s teoretickým a historickým kontextem.

více informací....

Člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konczervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka ve formě skupinových workshopů od 5 do 15 žáků, ● zaměření na komorní hru a na interakci mezi hudebníky, ● emoce, tvořivost a improvizace, ● individuální technika a její vliv na komorní souhru, ● principy souhry a nácvik jednoduché skladby v krátké době, ● improvizace se zvuky a zvukovými příběhy a vytvoření vlastní kolektivní kompozice, ● tématické dny v praxi, např. hudba v období klasicismu a romantismu, úvod do abstraktní a současné vážné hudby, jazz vs. klasická hudba.

více informací....
Odborník z praxe
Projektový den

Jindřich Pavliš

This is some text inside of a div block.
hráč na klarinet, basklarinet a příbuzné nástroje, komorní hudba, improvizace
30.4.2020

Špičkový hráč, člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konzervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka žáků formou mistrovských hodin, ● zaměření se na přirozený muzikantský a fyzický potenciál žáků, ● důsledná metodika dýchání a tvoření tónu, ● práce s emocemi v hudbě, ● podpora tvořivosti, mezižánrových přesahů a improvizace, ● výuka „s nástrojem v ruce“ ‒ tedy převádění problematiky v praktických ukázkách, ● propojení praktické výuky s teoretickým a historickým kontextem.

více informací....

Člen orchestru PKF ‒ Prague Philharmonia a ansámblu Clarinet Factory, pedagog Plzeňské konczervatoře dlouholetými praktickými zkušenostmi z koncertní praxe, výuky i pořádání mutližánrových workshopů. POPIS SPOLUPRÁCE: ● výuka ve formě skupinových workshopů od 5 do 15 žáků, ● zaměření na komorní hru a na interakci mezi hudebníky, ● emoce, tvořivost a improvizace, ● individuální technika a její vliv na komorní souhru, ● principy souhry a nácvik jednoduché skladby v krátké době, ● improvizace se zvuky a zvukovými příběhy a vytvoření vlastní kolektivní kompozice, ● tématické dny v praxi, např. hudba v období klasicismu a romantismu, úvod do abstraktní a současné vážné hudby, jazz vs. klasická hudba.

více informací....
Projekt Podpora uměleckého vzdělávání pro rovné příležitosti je spolufinancován Evropskou unií. Reg. č. projektu: CZ.02.3.62/0.0/0.0/16_037/0004850