Akreditováno u MŠMT v rámci DVPP: MSMT‐788/2020-2-136
Platnost akreditace: do roku 2023
Realizace kurzu prezenční formou a v podobě webinářů.
Kurz se zabývá jednou z aktuálních otázek pedagogiky. Otevírá diskusi nad tím, jakým způsobem hodnotit žáky (a zda vůbec) v duchu respektujícího pojetí dětské osobnosti. Seminář se rovněž zabývá konkrétními metodami hodnocení, které ve výuce běžně používáme a zamýšlí se nad jejich vlivem na žáka a na jeho další osobní a kulturní růst. Dílčí cíle kurzu:
· Podpořit v účastnících zájem o téma hodnocení žáků, rozvinout diskusi nad současnou podobou hodnocení na ZUŠ a jejími specifiky.
· Poukázat na inovativní a alternativní přístupy k hodnocení žáků zejména na českých základních školách i v zahraničí.
· Pomoci účastníkům porozumět tématu hodnocení v kontextu reformy v ZUŠ, včetně související terminologie. Seznámení s odbornými publikacemi.
· Motivovat účastníky ke tvorbě vlastních hodnotících, reflektivních nebo sebehodnotících materiálů pro žáky ZUŠ.
Kurz je možné hradit z Šablon I v OP JAK. Podrobné informace o kurzu a jeho ceně vám pošleme emailem.
Anna Marie Pivodová je rodačkou z Karlových Varů. Studovala Pražskou konzervatoř, kde absolvovala obor hra na klavír ve třídě prof. Evy Boguniové. Pokračovala studiem na Pedagogické fakultě, obor: Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, specializace: dramatická výchova. Pět let působila jako učitelka na ZUŠ Štefánikova, kde vyučovala hru na klavír, hudební nauku, přípravnou hudební výchovu, improvizaci a hudebně-interpretační semináře. Poté působila jako třídní učitelka na prvním stupni ZŠ Průhonice. V současné době vyučuje hru na klavír a hudební dílny v ZUŠ Praha 10-Hostivař.